Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2007 23:21 - И накрая да добавя едно мое любимо текстче :
Автор: damyanvb Категория: Технологии   
Прочетен: 466 Коментари: 0 Гласове:
0



Имате си блог - ама защо ви е?
Нямате си блог - ето защо ще си направите!
Незнаете какво е блог - ами на, ей това е “блог” …

А ето и причините да си имате блог:


1. Много други го имат, т.е. модерен съм!

2. Има толкова много простотии, които ми се иска да напиша, а все няма на кой да ги кажа.

3. Когато има на кой да ги кажа - той не ме слуша.

4. Имам лош дъх и хората не обичат да си общуват с мен на живо.

5. Философията за живота ми е “ебало си мамата - другите са ми виновни за проблемите ми”, за това трябва да си направя блог и да покажа на всички, че съм готин оптимист.

6. Кефи ме да си пускам името в Google, за да докажа, че съществувам.

7. Кефи ме да цензурирам коментари, които не ме кефят.

8. Кефи ме, никой да не цензурира постоянно това, което оставям като коментар из блоговете, щото е много тъпо.
Из дебрите на www.VisitDaniela.com

9. Откакто открих интернет, не ми се налага да говоря с познати на живо или по телефона - просто им пускам имейл. Сега вече и това не ми се налага да правя - просто пускам статия в блога.

10. Обичам да си мисля, че хората ме мислят за велик.

11. Обичам да се изживявам като шизофреник и да си пиша сам коментари, щото никой друг не пише.

12. В подкрепа на предходното - обичам и да водя спор със себе си (с различни nick-ове).

13. Харесва ми да си мисля, че пиша велики неща, но хората не ги коментират, защото ги мързи… не защото не ми четат блога.

14. Обичам да крада статии и да ги представям за свои, за да покажа на света, че и аз “мога” да пиша интересни работи.

15. Кефи ме да получавам по 100 “коментара” на ден за евтина виагра. (за това ми стига и имейла ;)

16. Блога ми трябва, за да мога да оплюя Волен Сидеров, без да рискувам той да ме набие (или поне така си мисля!)
Из дебрите на www.VisitDaniela.com

17. Защото ми харесва хората да четат, какво съм написал и да правят коментари за азбуката (ако има коментари на латиница), правописа и пунктуацията, вместо съдържанието.

18. Обичам също да ми казват, че това, което току що сам съм съчинил и публикувал, вече са го чели някъде другаде (преди година например!).

19. А най-обичам някой да ми препрати моята си статия, но в друг блог, където дори не са споменали, че е копирана.

20. O Суета! О mores! (както можеше да са казали римляните)

Ако и това не ви е убедило, че е крайно необходимо да си направите блог… сигурно вече сте си направили!

Георги Петров



Тагове:   мое,   накрая,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: damyanvb
Категория: Технологии
Прочетен: 622920
Постинги: 699
Коментари: 130
Гласове: 438
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930